Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Відповідно до наказу ДСА України від 22.12.2018 №628 «Про проведення тестування підсистеми «Електронний суд» у місцевих та апеляційних судах розпочалась експлуатація підсистеми «Електронний суд» в тестовому режимі.
Згідно з пунктом другим вище вказаного Наказу в ході експлуатації підсистеми «Електронний суд» в тестовому режимі судам необхідно керуватись вимогами Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого рішенням РСУ від 26.11.2019 р. №30 (в ред. рішення РСУ від 02.03.2018 №17 із змінами), далі - Положення.
Відповідно до вимог Положення з дати початку функціонування підсистеми «Електронний суд» в тестовому режимі, а саме з 22 грудня 2018 року процесуальні документи надіслані до суду з електронної пошти з доменним іменем «@mail.gov.ua» або з будь-яких інших доменних імен, судами не приймаються і не реєструються .
З зазначеної дати обмін процесуальними документами між судом та учасниками процесу, між судом, органами та установами системи правосуддя, між учасниками судового процесу забезпечується через підсистему «Електронний суд».
Єдина судова інфораційно-телекомунікаційна система (ЄСІТС) повноцінно запрацює 01 березня 2019 року. Звертаємо увагу учасників процесу, що згідно з вимогами розділу XI Положення надсилання в електронному вигляді процесуальних документів до суду має здійснюватись виключно з використанням сервісу «Електронний суд», розміщеного на веб-порталі Судова влада України за посиланням: https://cabinet.court.gov.ua.
З метою можливості користування сервісом «Електронний суд» необхідно пройти передбачений підсистемою порядок реєстрації офіційної електронної адреси (Електронного кабінету) з обов’язковим використанням власного цифрового підпису.
З метою полегшення реєстрації учасників процесу та користувачів судових послуг рекомендуємо попередньо переглянути відеоінструкцію («Відеодопомога») з покроковим алгоритмом дій, розміщену за посиланням: https://id.court.gov.ua.
Нагадуємо, що за допомогою підсистеми «Електронний суд» учасники процесу можуть подавати до суду процесуальні документи в електронному форматі.
Після успішної відправки процесуального документа, учасник судового провадження може: відслідковувати рух та стан розгляду свого документа в суді; сплатити судовий збір та інші платежі у режимі онлайн; сформувати та надати електронні доручення іншій особі та додатково отримувати інформацію про отримані та зареєстровані вхідні документи по справі разом з документами в електронному форматі; отримувати веб-посилання на тексти всіх сформованих судом процесуальних документів по справі, в якій учасник приймає участь; інформацію про отримані документи по справі від інших учасників разом з документами в електронному форматі; електронні документи, що спричинили зміну стану розгляду справи, протоколи автоматизованого розподілу, тощо.
Інформація про доставку документа, його реєстрацію та інші відомості надсилаються до електронного кабінету автора в автоматичному режимі.
Крім того, в Електронному кабінеті учасника судового процесу відображається календар подій по судовій справі.